Pages

Tuesday 8 September 2015

My remade wallet / Perdaryta piniginė

How are you? It's pouring rain where I am. And I'm so worried, I start collage in 3 hours. So excited and so scared... But today I wanna share one more old creation of mine:

Kaip Jums sekasi? Pas mane lietus pyla kaip iš kibiro. Ir man taip baisu, nes jau po 3 valandų grįžtu į kolegiją. Ir norisi ir baisu.... nesuprast. Bet šiandien noriu pasidalinti senu savo kūriniu:


Few years back I remade a wallet. It was my sister and she threw it away. Probably because it wasn't in such good shape. But for me it was a good thing, I actually could redo it and make it unique. Since it was originally pink I decided to use pink fabric. And not to get it dirty I used dark brown. For the pattern I choose hexagons. Actually it was my first time using them. And I am in love ever since them.

Prieš kelis metus teko perdarinėti piniginę. Ji buvo mano sesės. Ši ją išmetė, tikriausiai dėl to kad nebuvo geriausios būklės. Na bet man tik geriau, aš galėjau pati susikurti kažką unikalaus. Kadangi originaliai ji buvo ružava tai ir nusprendžiau daryti tokios pat spalvos akcentus. O kad ne taip greit susiteptų apvilkau tamsiai ruda. Šis yra mano pirmas projektas kai išbandžiau šešiakampius, nuo to laiko aš pamišus dėl jų.


The other side. I'm happy how it turned out. I was really proud to take it out in the store or market.

Kita pusė. Aš labai patenkinta dėl to kaip ji išejo, net didžiavausi išsitraukdama parduotuvėj.


Have a nice day, 
Dovile

Geros dienos, 
Dovilė

No comments:

Post a Comment